Všechny projekty

Dagmar Rejsa by Da Re

  • Ostatní činnosti
  • Středočeský kraj
Dagmar Rejsa by Da Re
Kam to chcete se svým podnikáním dotáhnout?

Můj podnikatelský sen je vytvořit produkty a služby, které jsou šetrné k přírodě, napomáhají snižovat negativní dopad na životní prostředí a přispívají k udržitelnosti. Chci, aby moje podnikání bylo inspirací pro ostatní a ukázalo, že je možné dosáhnout ekonomického úspěchu a zároveň se starat o planetu. Chci, aby moje značka překročila rámec pouhého módního brandu a stala se životním stylem, který pomáhá změnit zaběhlé stereotypy. Přitom bych ráda vytvořila pracovní prostředí, které podporuje inovaci, týmovou spolupráci a osobní růst. Chci, aby lidé, kteří se připojí k mému podnikání, měli možnost rozvíjet svůj potenciál a sdílet své nápady a vášně. Moje ideální zákaznice: Emma 22-45, žije ve větším městě, bakalářský titul, Emma ráda nasává prostéradosti života. Její ideální den tráví po ránu posloucháním akustického jazzu, když vaří pro sebe a svého přítele, když popíjí kávu na verandě. Raději tráví čas na samotě potápěním se do umění, čtením, návštěvou výstav nebo procházkou se psem místo toho, aby se zúčastnila velkého společenského setkání. Emma si velmi váží minimalistického životního stylu, kde vše v jejím životě nabízí její kvalitu a hodnotu. Mnohem raději by měla kapslový šatník z pár kousků, které miluje, místo toho, aby vlastnila množství trendů. I když je Emma ve svých zvycích a zálibách staromódnější, je stále velmi aktivní na sociálních sítích a velká část svého volného času tráví streamováním videí obsahu a zveřejňování příspěvků na sociálních sítích. Kdykoli nakupuje, raději drží několik základních značek, které její estetiku stylu nosí, ale nerada nosí extrémně trendy styly. Hodně se inspiruji vintage s moderními prvky, Francie, knihy, města - cestování, staré filmy. www.dagmarrejsa.cz

Jak se rádi vzděláváte v rámci svého podnikání?

Vzdělávání je pro mě klíčové! Čtu odbornou literaturu, blogy, kurzy, podcastyatd. Management, marketing, podnikatelské strategie, osobní růst atd.