Sheio
- Velkoobchod a maloobchod
- Středočeský kraj
Může být erotické spodní prádlo velmi ženské, velmi „romantické“, rafinovaně střižené a přesto stále velmi odvážné? Já myslím, že ano a tzv. "crotchlessky", kterém jsem začala šít, jsou toho důkazem. Před 3 lety jsem začala tvořit svou značku Sheio lingerie, abych ukázala, že erotično nemusí být jen vulgární a laciné, jak je nám to občas předkládáno nejen skrz nabídku sexshopů. Můj největší podnikatelský úspěch spočívá v odvaze ukázat světu, že erotické spodní prádlo může být vkusné, elegantní a z kvalitních materiálů. A také v odvaze jít proti proudu a otevřít témata, která jsou pro mnohé tabu. Díky pozitivním reakcím zákaznic a stále rostoucí komunitě sledujících na sociálních sítích, která čítá přes 7 tisíc lidí, vím, že jdu správnou cestou. Každý rokem podnikání roste, tým pomocnic se rozrůstá, a to bez jediného investora. Pustit se do podnikání chce odvahu samo o sobě, ale pustit se do podnikání v něčem, co tady v ČR nikdo takto nedělá, měnit všeobecné vnímání společnosti a nebát se toho, co si o mě lidé nedejbože pomyslí, chce ještě větší odvahu.
Můj úspěch je výsledkem mého snílkovství a víry v krásu našich vnitřních světů. Popravdě jsem nikdy netoužila mít vlastní značku, ale koncept, který stojí za Sheio, si mě k sobě přitáhl a přinutil mě překračovat své obavy a strachy. Vždy jsem si tvořila své vnitřní světy a právě Sheio je také odrazem jednoho z nich světa - světa plné inkluzivity, různorodosti, respektu, lásky, sebevědomí a sebedůvěry. Odrazem, jak bych si přála, aby ten skutečný svět fungoval. Věřím, že nejsem jediná, komu takový koncept a prádlo chyběly. Mé snílkovství mi umožnilo vidět, že sexualita a její exprese není něco, za co bychom se měly stydět, ale něco, v čem se ukrývá naše obrovská síla a krása bytí. Tento koncept mě nutí jít dál a dál, posouvat nejen sebe, ale i značku Sheio, protože vím, že tato myšlenka stojí za to.